دانلود بازار Bazaar 1403 اندروید - نصب آخرین و جدیدترین نسخه 24.3.0 (2024)

دانلود آخرین و جدیدترین نسخه برنامه بازار Bazaar برای اندروید با لینک مستقیم (بروزرسانی 1403)

گوشی های هوشمند اندروید از جمله سامسونگ و شیائومی که این روزها بازار را در دست گرفته اند؛ گوگل پلی را منبع بروزرسانی برنامه و بازی قرار داده اند. اما برای کاربران ایرانی که از گوشی های اندروید استفاده می کنند ، یک پیشنهاد بهتر داریم !

ما همواره دانلود و نصب بازار Bazaar جدید با لینک مستقیم را پیشنهاد می دهیم. چرا که این برنامه رایگان است و مزایای عالی برای کاربران ایرانی برخوردا می باشد. همچنین یکی از بهترین مارکت های اندروید است.

درواقع بازار دانلود و نصب هزاران بازی و برنامه اندروید جدید را فراهم می کند. انبوهی از برنامه های فارسی زبان و حتی فارسی شده توسط توسعه دهنده های ایرانی. این نوع بازی با ورژن اصلی خود متفاوت هستند و بدون شک برای کاربران جذاب می باشند.

دانلود بازار Bazaar 1403 اندروید - نصب آخرین و جدیدترین نسخه 24.3.0 (1)

دانلود بازار و مزایای که با نصب آن به دست می آورید !

برای استفاده بهتر از گوشی های اندروید، ابزارهای از جمله مسیریاب ها ، نقشه ها، برنامه های کاربردی و 10 ها نوع دیگر به وجود آمده اند. برای دسترسی و نصب این نوع برنامه ها بازار بهترین گزینه در ایران و برای کاربران فارسی زبان است. البته تنها برنامه ها نیستن ؛ بلکه هزاران نوع مختلف از بازی ها قابل دریافت از برنامه مارکت bazaar می باشند. بازی های با سبک اکشن ، استراتژیک ، معمایی ، فکری ، ماجراجویی و امتیازی.

در کل به بیش از 120 هزار اپ مختلف در این مارکت دسترسی خواهید داشت. برای نصب آن ها نیز کافی است یک و دو مرحله خیلی ساده را طی کنید. با چند ضربه ساده شما هر نوع برنامه کاربردی یا بازی دلخواه خود را در موبایل خود نصب می کنید. شما در هر ضفحه از برنامه و بازی های موجود در بازار،‌ به جزئیات کاملی دسترسی خواهید داشت. این اطلاعات گاهن می توانند کاربردی باشند و برای برخی از کاربران مهم واقع شوند.

مزایای نصب بازار Bazaar

وقتی صحبت از مزایا می شود ، برطرف کردن نیاز کاربر یک اصل مهم است. برنامه بازار قابلیت های زیادی را فراهم کرده است. به اصلی مزایای این مارکت فارسی در ادامه اشاره شده است. ما سعی کردیم آن ها را برایتان شرح دهیم.

نصب خودکار دیتای بازی ها در بازار

شما می توانید بازی های دیتا دار یعنی فری فایر ، کالاف دیوتی موبایل ، وارزون موبایل و … را به صورت آسان نصب کنید. در واقع در نصب عادی نیاز خواهید داشت دیتای این بازی ها را به صورت دستی جا گزاری کنید. اما در bazaar نیازی به این کار نیست ! یعنی دیتای بازی ها به صورت خودکار و اتوماتیک جایگزاری می شوند.

وقتی می خواهید دیتای بازی را به صورت دستی جایگزاری کنید امکان مواجه شدن با مشکل های متعددی وجود دارد. اما در این حالت که به صورت خودکار و اتوماتیک دیتای بازی نصب و بروزرسانی می شود. هیچ نگرانی نخواهید داشت.

نصب جدیدترین بروزرسانی بازی و برنامه ها

با نصب بازار بر روی موبایل خود و اجرای آن ، شاهد 3 تب داخلی برنامه خواهید بود. یک از تب و صفحات داخلی برنامه مربوط به بروزرسانی های جدید است. یعنی وقتی برای برنامه یا بازی بروزرسانی ارائه می شود ، به شما خبر داده خواهد شد. یعنی اطلاع رسانی لازم را پایین برنامه می بینید. در صورت نیاز نیز می توانید برنامه مدنظرتون رو به صورت سریع و راحت بروزرسانی کنید.

همچنین در ورژن ها و نسخه های مختلف فروشگاه bazaar می توانید در تنظیمات برنامه ، ویژگی بروزرسانی خودکار و نصب خودکار نسخه جدید را فعال کنید.

بازار ، دانلود هزار بازی و برنامه اندروید !

آرشیو قدرتمند که در بین مارکت های ایرانی و خارجی دیگر دارد ، یک برتری عالی را بین رقبا ایجاد کرده است. شما می توانید به نصب جدید 300 هزار بازی و برنامه در دسته بندی ها مختلف دسترسی داشته باشید. همچنین هزاران توسعه دهنده حمایت شده اند و در بازار برنامه یا دست آورد آن ها مورد انتشار قرار گرفته.

برنامه بازار یکی از معروف ترین و پرکاربردترین برنامه های فروشگاهی در ایران است که توسط شرکت کافه بازار توسعه داده شده است. این برنامه به کاربران امکان دسترسی به بیش از ۳۰۰ هزار نرم افزار و بازی را فراهم می کند.

دانلود بازار Bazaar 1403 اندروید - نصب آخرین و جدیدترین نسخه 24.3.0 (2)

ترافیک نیم بها (صرف جویی در مصرف اینترنت)

یکی از مزایای بازار و نصب و استفاده آن ، ترافیک نیم بها است. این ویژگی می تواند در نوع خود بسیار عالی باشد و از لحاظ های مختلف به کاربران کمک کند. در واقع ترافیک نیم بها باعث مصرف کمتر اینترنت و صرف جویی در هزینه های مربوط به آن می شود.

یعنی وقتی شما یک بازی 400 مگابایتی را از سایت و برنامه بازار دانلود می کنید؛ حجم مصرفی شما معادل 200 مگابایت خواهد بود. به این مورد که 200 مگابایت باعث تخفیف شده ، ترافیک اینترنت نیم بها گفته می شود. یعنی اینکه مصرف اینترنت شما نصف محاسبه می شود.

امکانات کافه بازار Bazaar :

  • امکان به روز رسانی و آسان و ساده برنامه ها و بازی های موجود در موبایل خود با
  • وجود وجود بازی های ایرانی و خارجی جدید با پدیده با آپدیت منظم
  • نصب اتوماتیک و خودکار بسیار ساده و آسان فایل های بزرگ دیتا دار
  • امکان قرار امکان قرار دادن نظر امتیاز دادن به هر برنامه
  • امکان دسترسی پیدا کردن به دیگر امکان دسترسی پیدا کردن به دیگر برنامه و بازی های طراحی شده توسط سازنده هر بازی
  • محیط محیط کاربری ساده و آسان برای نصب و استفاده از برنامه ها
  • نمایش نمایش سازگاری هر برنامه و بازی موبایل کاربر
  • و …

دانلود بازار Bazaar 1403 اندروید - نصب آخرین و جدیدترین نسخه 24.3.0 (3)

سوالاتی در مورد بازار که شاید در ذهنتان داشته باشید …

چطوری بروزرسانی خودکار را فعال کنیم ؟

در تنطمات می توانید گزینه بروزرسانی خودکار را فعال کنید. حتی نوع اینترنت آن که وای فای یا دیتای سیم کارت باشد را تعیین کنید.

چطوری فایل apk و فایل نصبی برنامه و بازی ها را ذخیره کنیم ؟

در تنظیمات برنامه بازار می توانید گزینه ذخیره فایل ها را بزنید. در این صورت بعد از نصب برنامه ، فایل نصبی آن نیز در بخش دانلود ها ذخیره شود. در این نوع دانلود با لینک مستقیم را به نوعی شما انجام می دهید.

گوگل پلی بهتر است یا بازار ؟

گوگل پلی یک مرجع جهانی می باشد و قابل مقایسه با بازار نیست ! در واقع برای کاربران ایرانی مارکت ایرانی پیشنهاد می شد. چرا که ترافیک نیم ها و مزایای بهتری دارد.

نصب بازار برای گوشی های سامسونگ ، شیائومی و هوایی یکی است ؟

بله ، فرقی ندارد. فایل نصبی ارائه شده توسط سازنده ؛ قابل نصب بر روی همه گوشی های اندروید سازگار می باشد. دانلود بازار جدید و قدیمی از لینک مستقیم در ادامه مطلب قابل انجام است.

چطوری بازار رو روی ویندوز و کامپیوتر نصب کنیم ؟

می توانید از برنامه های شبیه ساز اندروید در کامپیوتر از جمله نوکس ، بلواستکس و … استفاده کنید.

گوشی من آیفون است ، چطوری بازار رو نصب بکنم؟

بازار تنها برای گوشی های اندروید می باشد و برای سیستم عامل آی او اس عرضه نشده است.

دیگر برنامه های پیشنهادی اندروید :

دانلود دیوار
دانلود مایکت
دانلود روبیکا
اسپاتیفای
باد صبا
کلاچ
دانلود بازار Bazaar 1403 اندروید - نصب آخرین و جدیدترین نسخه 24.3.0 (2024)

References

Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Catherine Tremblay

Last Updated:

Views: 5677

Rating: 4.7 / 5 (67 voted)

Reviews: 82% of readers found this page helpful

Author information

Name: Catherine Tremblay

Birthday: 1999-09-23

Address: Suite 461 73643 Sherril Loaf, Dickinsonland, AZ 47941-2379

Phone: +2678139151039

Job: International Administration Supervisor

Hobby: Dowsing, Snowboarding, Rowing, Beekeeping, Calligraphy, Shooting, Air sports

Introduction: My name is Catherine Tremblay, I am a precious, perfect, tasty, enthusiastic, inexpensive, vast, kind person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.